sobota, 18 sierpnia 2012

Eheem..

No więc dzisiaj taka notka organizacyjna, ponieważ nazbierało sie kilka spraw.
1. Całkowicie nowy wygląd bloga.
Siedziałam wczoraj troche nad wyglądem bloga i voila. Uważam, że ta kolorystyka, nagłówek i cala reszta wyglądają o niebo lepiej od poprzedniego. Może macie jakieś pomysły co mogłabym jeszcze zmienić? Jestem otwarta na wasze propozycje. ;)
2. Komentarze. 
Eh... i tu jest problem. Ostatnio jakoś słabo z nimi. Pod każdym kolejnym rozdziałem jest ich coraz mniej. Mam nadzieję że to tylko i wyłącznie wina wakacji. Bo z brakiem komentarzy wiąże sie także mój brak weny, a z brakiem weny koniec tego bloga...
3.Powiadomienia.
Wpadło mi ostatnio do głowy, że mogę was powiadamiać o rozdziałach. Co wy na to? Jesli chcecie to zostawiajcie w komentarzach pod tym postem numery gg, ewentualnie e-maile.

No więc to chyba tyle. Nowy rozdział? Jest już skończony i czeka na dodanie. Od razu mówię ze jest strasznie słabiutki -brak komentarzy, weny oraz pomysłu.

E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz