poniedziałek, 28 stycznia 2013

Liebster Awards

Dostałam nominację od http://i-swear-i-will-never-let-you-die.blogspot.com . Dziękuję bardzo i od razu zabieram się za odpowiedzi a więc...

1. Jaki masz kolor włosów?
Odp.:Ciemny brąz ; )
2. Czy lubisz zwierzęta?
Odp.:Hmm.. Zależy jakie ale większość tak.
3. Co lubisz robić?
Odp.:Pisać opowiadania, czytać książki, oglądać filmy oraz spotykać sie z przyjaciółmi : )
4. W jakim mieszkasz mieście?
Odp.:W Suwałkach : )
5.  Jak długo prowadzisz bloga?
Odp.:Tego bodajże od marca : ))
6. Jaki masz kolor oczu?
Odp.:Ciemny brąz : )
7. Co lubisz jeść?
Odp.:Nie mam wybranych potraw, lubie prawie wszystko : )
8. Czy masz jakieś hobby?
Odp.:Yep. Pisanie oraz czytanie :P
9. Czy masz rodzeństwo?
Odp.:Niestety mam siostrę. :(
10. Który dzień tygodnia lubisz najbardziej?
Odp.:Piątek i sobotę.
11. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Odp.:Niestety nie będę oryginalna i jak większość odpowiem że jest to LATO, gdyż wolę jak jest ciepło. : ) 

Mam problem z nominacjami więc weźmy taki układ... Ja sama nikogo nominuję i daję wam wybór, jeśli ktoś kto to czyta chcę być nominowany niech się 'sam nominuje' :) Dajcie mi tylko znać w komentarzu : P

A oto moje pytania:
1. Czy pisanie bloga sprawia Ci przyjemność?
2. Co sprawiło że założyłeś/łaś bloga?
3.Ulubiona ksiązka?
4. Piszesz opowiadania/powieści? O czym są?
5. Na kim się wzorujesz?
6. Gdzie szukasz inspiracji?
7. Czy miewasz chwile zwątpienia? (chodzi o prowadzenie bloga)
8. Twój ulubiny blog z opowiadaniem?
9. LATO vs. ZIMA?
10.Lubisz robić zdjęcia?

-E

1 komentarz:

  1. Hej co do LA..... to zostałaś nominowanja u mnie na blogu. Zapraszam pytania masz tam:) http://chlopakizonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń